«Жіночий або чоловічий»? Автомобіль для прекрасної статі

1

Термін «жіноча машинка» зустрічається в бесідах досить часто. Більшість у таких випадках уявляє собі щось таке мініатюрне, округлих форм і з веселеньких кольорів. Не стільки машина, скільки іграшка. Ну а якщо «чоловічий» то це щось громіздке, габаритне, масивне. Але реально розділяти автомобілі по «статевого» ознакою?


Термін «жіноча машинка» зустрічається в бесідах досить часто. Більшість у таких випадках уявляє собі щось таке мініатюрне, округлих форм і з веселеньких кольорів. Не стільки машина, скільки іграшка. Ну а якщо «чоловічий» то це щось громіздке, габаритне, масивне. Але реально розділяти автомобілі по «статевого» ознакою?
У свій час маркетингові служби різних автовиробників навіть проводили опитування на цю тему. Більшість жінок висловлювалися в тому сенсі, що подібний поділ не має місце, що класифікація автомобілів повинна йти за потужністю, розмірами та іншими подібними характеристиками. А ось чоловіки, в переважній більшості вважали цілком однозначно, що так, існують моделі для чоловіків і моделі для жінок. Правда, подібні думки більш притаманні молодшому поколінню, чоловіки старші дивляться на речі більш реалістично.
Ще однією цікавою деталлю виступає той факт, що подібний погляд на автомобілі притаманний, в основному вітчизняним представникам сильної статі. Практика демонструє нам, що жінки, при придбанні машини в першу чергу цікавляться аж ніяк не забарвленням або розміром. Їх головні критерії — надійність і безпека. До речі, такий погляд на речі є однією з причин схильності жінок до купівлі саме нових автомобілів. А якщо все ж дама придбає автомобіль з пробігом, то і тут вона буде вибирати виходячи з надійності і безпеки, тому процес вибору може і затягнутися. І лише на другій сходинці піраміди пріоритетів для жінки будуть міркування легкості управління і рівня комфорту, забезпечуваного салоном автомобіля. Ну, схильність прекрасної статі до зручностей та комфорту ні для кого не секрет. Адже саме цієї схильності людство зобов’язане появою таких винаходів, як «двірники», глушник і гідропідсилювач керма. Безумовним набором зручностей, які повинні бути в машині наші дами вважають подушки безпеки, парктронік, кондиціонер і АКПП. Хоча остання позиція вважається обов’язковою далеко не усіма водіями, які належать до слабкої статі. Якщо ж говорити про габаритах, то тут є національні відмінності. На Заході, скажімо, городяни, незалежно від того, до якого саме підлозі вони належать, віддають перевагу економічні, невеликі машини – «міські автомобілі».
У Росії чоловік за кермом микромобиля це фантастика. Ну, за дуже рідкісними винятками. Пояснень чоловіка своєї схильності до масштабних агрегатів на чотирьох колесах дають безліч. Але факт очевидний. Так що причина того, що «авто-малята» виявляються обладнаними переважно для водіїв жіночої статі, залежить не від уподобань жінок, а від забобонів чоловіків. При цьому статистика однозначно нам доводить, що і з великими машинами водії жіночої статі справляються не гірше за чоловіків. Звичайно, зовнішній вигляд і дизайн машини важливий і для жінок, але все ж це один з останніх по важливості критеріїв для них. Так що підбиваючи підсумки сказаного, можна впевнено констатувати, що «жіночих» і «чоловічих» моделей не існує, ну, у всякому разі, у чистому вигляді.