Обидві сторони золотої медалі

2

Досить часто спостерігається досить цікава картина, коли успішний учень після закінчення школи не може домогтися високого положення в суспільстві. В той же час самий пропащий двієчник є керівником найбільшого холдингу.


Досить часто спостерігається досить цікава картина, коли успішний учень після закінчення школи не може домогтися високого положення в суспільстві. В той же час самий пропащий двієчник є керівником найбільшого холдингу.
Причини такого «справедливого» розподілу ховаються в декількох площинах тій же золотій медалі. Найголовнішими з них є особливості різних особистостей і неспроможність освітньої системи.
Система вимагає певної форми, навіть в одязі. Але купити шкільну форму для дівчаток можна і брендову. Не обов’язково всім ходити в однакових спідницях і жакетах. Можливо, цей «виклик» налагодженій системі пробудить у вашій дитині потяг до тієї чи іншої творчої діяльності.
У суспільстві давно вже склалися певні стереотипи, що стосуються відмінників. Їх побічно поділили на тих, хто володіє здібностями до вивчення предметів, і тих, хто заробляє оцінки постійним зазубрюванням і підлабузництвом. Як би там не було, але у відмінників виробляється страх не виправдати очікуваних від них результатів. Вони бояться йти на ризик, допускати помилки, а також стають надмірно обережними. Синдром відмінника з часом виробляє відчуття того, що оцінка не ставиться за знання, а за її особисті якості. Після закінчення навчання, такі особи можуть бути хорошими помічниками, але з них практично завжди виходять нікчемні керівники.
На відміну від відмінників, так звані, двієчники мають більш креативне мислення. Вони здатні постійно показувати своє невдоволення правилами і протистояти їм. У таких умовах вони швидко вчаться пристосування до різних життєвих ситуацій, що допомагає їм у майбутньому. З причини того, що в шкільні роки двієчники схильні до скоєння багатьох необдуманих вчинків, ризик не є для них чимось особливим. І тому вони легше пристосовуються до роботи в умовах непередбачуваності результату. У таких людей добре розвинені навички комунікативного спілкування, що сприяє розташуванню суспільства до них.
Батьки, що планують, щоб їх дитина була відмінником, повинні з самого початку подбати про те, щоб претензії до успішності не перейшли на особисті якості дитини. Не варто весь час приділяти вивченню іноземних мов та інших предметів – це не завжди є гарантією світлого майбутнього. Залиште за дитиною право робити помилки, і самостійно їх виправляти.